Pereiti prie pagrindinio turinio
Pagalba

Prekių ir pinigų grąžinimas

Kaip išsiųsti grąžinamą prekę atgal?Prie kiekvienos siuntos pridedame važtaraštį ir visus reikalingus grąžinimo dokumentus. Norint grąžinti prekę, gali naudoti grąžinimo lipduką ir grąžinimo formą. Išimtiniais atvejaSkaityti toliau Kiek laiko užtrunka, kol grąžinama suma įskaitoma į mano sąskaitą?Kai tik prekė bus grąžinta ir patikrinta, sąskaitoje faktūroje nurodyta suma bus grąžinta per 14 dienų tokiu mokėjimo būdu, kurį pasirinkai užsakant prekes.Skaityti toliauAr įmanoma pasikeisti grąžinamą prekę tiesiogiai?Deja, tiesiogiai pasikeisti grąžinamos prekės neįmanoma. Kai tik gausime tavo grąžinamą prekę ir ji bus patikrinta, pinigai bus grąžinti tuo pačiu būdu, kurį pasirinkai sumokant. TSkaityti toliauKas nutiks mano grąžinamoms prekėms, kai aš išsiųsiu jas atgal?Supakavus grąžinamas prekes į originalią pakuotę ir atidavus ją į tau patogiausią Omniva paštomatą, jos keliaus į mūsų grąžinimų sandėlį.   Prekėms grįžus, proceso eiga tokia: 1) GSkaityti toliauKą daryti, jei mano prekė buvo sugadinta transportuojant?Jei pristatyta prekė yra pažeista, sugadinta ar kaip nors kitaip netvarkinga, gali dėl jos pateikti skundą ir nemokamai ją grąžinti su pastaba, dėl ko ji yra grąžinama. Visą informSkaityti toliauKaip galiu pateikti savo banko duomenis, kad atgaučiau pristatymo metu sumokėtus pinigus?Prašome, įvesti savo banko informaciją (sąskaitos numerį IBAN ir BIC/SWIFT kodą) savo kliento paskyroje, kad galėtume grąžinti tau pristatymo metu sumokėtus pinigus. 1. Prisijunk pSkaityti toliauKaip galiu grąžinti siuntą, kuri netelpa į „Omniva“ paštomato skyrių?Jei siunta netelpa į „Omniva“ paštomato skyrių, patikrink ar pasirinkai tinkamą paštomato skyrelio dydį. Jei skyrelio dydį pasirinkai teisingai ir siunta vis tiek netelpa, prašome Skaityti toliauKur galiu atiduoti savo grąžinamą prekę?Prekes grąžinti galima per OMNIVA paštomatus. Prie paštomato prašome vadovautis šiais žingsniais: 1. Pagrindiniame paštomato ekrano meniu rinkis „Grąžinti siuntą“2. Prieš įdedantSkaityti toliauKaip galiu pareikšti nepasitenkinimą prekėmis?Jei pristatyta prekė niekaip negali būti laikoma tvarkinga, tada, be abejo, gali grąžinti mums ją su grąžinimo lapu, nurodant skundo priežastį. Kai tik gausime tavo grąžinamą prekęSkaityti toliauAr grąžinant siuntą siuntimo išlaidas turi padengti pirkėjas?Siuntimo išlaidas už prekių grąžinimą padengsime mes.Skaityti toliauPer kiek laiko galima grąžinti prekę?Prekę galima grąžinti per 100 dienų nuo užsakymo gavimo dienos. Daugiau informacijos apie teisę atsisakyti prekės rasi mūsų bendrosiose taisyklėse ir nuostatose.Skaityti toliauNebeturiu grąžinimo lipduko. Iš kur gauti naują?Grąžinimo lipduką ir kitus grąžinimo dokumentus gali lengvai rasti, atsisiųsti ir atsispausdinti savo kliento paskyroje:   1. Prisijunk prie savo ABOUT YOU paskyros su registracijoSkaityti toliauAr gausiu patvirtinimą, kad mano grąžinama prekė gauta?Taip, grąžinimo patvirtinimą gausi iš mūsų el. laišku.Skaityti toliau Kaip galiu susigrąžinti pinigus?Pinigai visada grąžinami tokiu būdu, kurį nurodei kaip mokėjimo metodą. Jei mokėjai kortele, grąžinsime sumą į tavo kortelės sąskaitą. Mokant per „PayPal“, grąžinama suma bus perveSkaityti toliauKokiu adresu turėčiau išsiųsti grąžinamas prekes? Tikslus pristatymo adresas, kuriuo turi būti siunčiama grąžinama prekė, bus automatiškai iš anksto išspausdintas ant grąžinimo etiketės. Grąžinimo etiketę gali rasti važtaraštyje,Skaityti toliau