01d.
17h
03m
59s
KIBERNETINIS SAVAITGALIS: Iki -70% PAPILDOMAI VISKAM
Sportbačių kolekcijų kalendorius
Atrask visus sportbačių leidimusPagal tinkamumą
Svarbiausi akcentai
Svarbiausi akcentai
Populiarūs prekių ženklai
Pagal kategorijas
Populiarūs prekių ženklai
Svarbiausi akcentai
Populiarūs prekių ženklai
Populiarūs prekių ženklai
Populiarūs prekių ženklai
Atrask visus prekių ženklusPopuliarūs prekių ženklai
Išskirtiniai prekių ženklai
Kaip galiu grąžinti siuntą, kuri netelpa į „Omniva“ paštomato skyrių?
Jei siunta netelpa į „Omniva“ paštomato skyrių, patikrink ar pasirinkai tinkamą paštomato skyrelio dydį. Jei skyrelio dydį pasirinkai teisingai ir siunta vis tiek netelpa, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu el. paštu arba telefonu ir mūsų kolegos tave informuos apie tolimesnius žingsnius.
Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.
Čia rasi kitą atsakymą
Kaip išsiųsti grąžinamą prekę atgal?
Kiek laiko užtrunka, kol grąžinama suma įskaitoma į mano sąskaitą?
Ar įmanoma pasikeisti grąžinamą prekę tiesiogiai?
Kas nutiks mano grąžinamoms prekėms, kai aš išsiųsiu jas atgal?
Ką daryti, jei mano prekė buvo sugadinta transportuojant?
Kaip galiu pateikti savo banko duomenis, kad atgaučiau pristatymo metu sumokėtus pinigus?
Čia rasi kitą atsakymą
Kaip išsiųsti grąžinamą prekę atgal?
Kiek laiko užtrunka, kol grąžinama suma įskaitoma į mano sąskaitą?
Ar įmanoma pasikeisti grąžinamą prekę tiesiogiai?
Kas nutiks mano grąžinamoms prekėms, kai aš išsiųsiu jas atgal?
Ką daryti, jei mano prekė buvo sugadinta transportuojant?
Kaip galiu pateikti savo banko duomenis, kad atgaučiau pristatymo metu sumokėtus pinigus?
Klientų aptarnavimas
Neradai atsakymo?
Rask teisingą atsakymą vos keliais paspaudimais arba kreipkis į mus dėl tolesnės pagalbos.
Gauti pagalbą
Apsilankyk mūsų savitarnos centre ir gauk greitus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus arba parašyk mums.
Paskambink mums
Klientų aptarnavimas telefonu: I-VI: 9-18 val