Pereiti prie pagrindinio turinio

Nebeturiu grąžinimo lipduko. Iš kur gauti naują?

Grąžinimo lipduką ir kitus grąžinimo dokumentus gali lengvai rasti, atsisiųsti ir atsispausdinti savo kliento paskyroje:

 

1. Prisijunk prie savo ABOUT YOU paskyros su registracijos metu naudotu el. pašto adresu ir slaptažodžiu.

2. Jei naršai mobiliojoje programėlėje - kliento paskyros ieškok dešiniajame apatiniame ekrano kampe. Mobiliojoje tinklalapio versijoje kliento paskyrą rasi išskleidžiant viršutiniame kairiajame ekrano kampe esantį meniu. Jei naršai kompiuteriu, kliento paskyros ieškok dešiniajame viršutiniame tinklalapio kampe. Kliento paskyra visur žymima naudojant žmogeliuko ikoną.

3. Pasirink skyrių „Užsakymai“.

4. Ataskaitoje pasirink užsakymą, kurį nori grąžinti, ir spustelk „Grąžinti užsakymą“.

5. Tuomet atsidarys papildomas langas. Pasirink prekę ir nurodyk prekės grąžinimo priežastį.

6. Spustelėk „Patvirtinti“, kad sugeneruotum, atsisiųstum ir atsispausdintum grąžinimo formą ir grąžinimo etiketę.

 

Jei tau reikės pagalbos arba jei atsisiųsti bus neįmanoma, susisiek su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi.

 

Sąskaitoje faktūroje nurodyta suma tau bus grąžinta naudojant tavo pasirinktą mokėjimo būdą. Pinigų grąžinimas inicijuojamas tik patikrinus grąžintas prekes. Jei pasirinkai mokėjimo būdą „Apmokėjimas pristačius“, įvesk savo banko informaciją į savo ABOUT YOU paskyrą, kad galėtume grąžinti tau pristatymo metu sumokėtus pinigus. Nepamiršk, kad grąžinti mums gali tik tokias prekes, kokias gavai. Sugadintos ar panaudotos prekės grąžinti negalima.

Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.