Pereiti prie pagrindinio turinio

Kodėl, norint atsisiųsti priedus iš Klientų aptarnavimo skyriaus, reikia prisijungti?

Siekiant užtikrinti jūsų duomenų saugumą, sustiprinome priedų saugumą. Tai reiškia, kad dabar norint peržiūrėti savo užklausas ir atsisiųsti priedus, reikės prisijungti prie mūsų CRM įrankio „Zendesk“.

Kodėl įvyko šis pokytis?

Mums svarbus jūsų privatumas! Ši priemonė padeda geriau apsaugoti jūsų asmeninius duomenis nuo neteisėtos prieigos.

Ar mano duomenys anksčiau nebuvo saugūs?

Jūsų duomenys buvo saugūs ir anksčiau, tačiau mes nuolat tobuliname savo sistemas, kad užtikrintume dar aukštesnį duomenų apsaugos lygį ir prisitaikytume prie nuolat kintančios saugumo aplinkos. Šis naujas prisijungimo reikalavimas suteikia papildomą saugumo sluoksnį, mažina neleistinos prieigos riziką ir dar labiau apsaugo jūsų privatumą, užtikrindamas, kad tik jūs galėtumėte pasiekti jautrią savo informaciją.

Ką dabar turiu daryti?

Anksčiau priedus galėjote atidaryti tiesiogiai el. pašto pranešimuose. Dabar ten rasite nuorodą, kuri nukreips į mūsų pagalbos centro prisijungimo puslapį. Prisijunkite, kad galėtumėte saugiai atsisiųsti priedą.

Kaip dabar galiu peržiūrėti savo priedus?

  1. Spustelėkite el. pašto pranešime esančią nuorodą.
  2. Būsite nukreipti į mūsų pagalbos centro prisijungimo puslapį, kur galėsite:
    1️⃣ Prisijungti prie esamos paskyros.
    2️⃣ Iš naujo nustatyti slaptažodį.
    3️⃣ Užregistruoti naują paskyrą.

 

3. Prisijungę galėsite peržiūrėti savo paslaugų užklausas ir atsisiųsti priedus.

Ką dar galiu padaryti pagalbos centre?

  • Peržiūrėti senesnes užklausas: galite peržiūrėti tiek ankstesnes, tiek dabartines užklausas, todėl visada turėsite galimybę susipažinti su bendravimo su mūsų klientų aptarnavimo komanda istorija.
  • Stebėti užklausų būseną: galite matyti dabartinę savo užklausų apdorojimo būseną ir net pažymėti jas kaip išspręstas.
Ar šis atsakymas tau padėjo?
Tavo atsiliepimas mums labai svarbus. Jis padeda mums tobulėti.