Abercrombie & Fitch vystymosi istorija
Abercrombie & Fitch istorija prasidėjo daugiau nei prieš 125 metus. Davidas Abercrombie, užsiiminėjęs aukštos kokybės kempingų, žvejybos ir medžioklės gaminių prekyba, 1892 metais įkūrė „Abercrombie & Co“. 1904 metais įmonės partneriu tapo „Ezra Fitch“ ir jos pavadinimas pasikeitė į Abercrombie & Fitch. Šios kompanijos klientais buvo tokie garsūs JAV asmenys, kaip prezidentai Teodoras Ruzveltas, Džonas Fidželardas Kenedis, aviatorius Čarlzas Lindbergas, lakūnė Amelia Earhart. 1909 metais išleistame 450 puslapių kataloge buvo ne tik pristatomi produktai, bet ir pasakojamos įvairios to laikmečio istorijos. 1928 metais Ezra pasitraukė ir kompanija buvo parduota Džeimsui Kobui. 1950 metais atidarytos parduotuvės visose JAV, kompanija patyrė ir klestėjimo, ir nuosmukio laikmečius. 1978 metais Abercrombie & Fitch nusipirko Teksaso mažmenininkas, o 1988 metais įmonė atiteko į „Limited Brands“ rankas, atsirado nauja jos vizija. Dar po dešimties metų kompanija pradėjo siūlyti vaikams skirtus produktus, buvo atidarytos parduotuvės Niujorke, Londone, Japonijoje.
Abercrombie & Fitch strategija
Kompanija vertina individualumą, skirtumus tarp rasių, lyčių, kultūrų, nuolat ieško būdų kaip užtikrinti kiekvieno žmogaus asmeninę laisvę, nepriklausomai nuo jo požiūrio ar tautybės. Taip pat Abercrombie & Fitch vysto strategiją, kurioje svarbus įsitraukimas. Bendradarbiaujančios įmonės skatinamos sukurti bendruomenes, kuriose visi darbuotojai jaustųsi gerai, kiekvienas turėtų galimybę augti ir daryti karjerą. Abercrombie & Fitch vadovai koncentruojasi į tris svarbiausias sritis: savo komandą, klientų patirtį ir bendruomenę. Komandoje, kuri darbuojasi įvairiose pasaulio šalyse vertinamas kiekvienas žmogus ir jo nuomonė, raginama išlaikyti savo kultūros autentiškumą. Įmonė vykdo įvairias iniciatyvas, kurias įgyvendina tarybos. Vykdomoji taryba užtikrina, kad prekės būtų tiekiamos iš kuo įvairesnių tiekėjų. Parduotuvių taryba teikia programavimo, logistikos sprendimus, kurie leidžia bendradarbiauti tarpusavyje visoms parduotuvėms. Taip pat ji įkūrė savanorių programą. Abercrombie & Fitch didžiuojasi savo įsitraukimo programa, kuri leidžia kiekvienam darbuotojui imtis iniciatyvos, atsižvelgiant į jo šalyje kylančias problemas.
Abercrombie & Fitch drabužiai
Įmonės šūkis – mėgautis kiekviena akimirka, ir kiekvieną dieną dėvimais drabužiais. Šioje kiekvienos dienos kelionėje svarbus pasitikėjimas savimi, patogumas ir gebėjimas nestresuoti. Abercrombie & Fitch savo drabužius pristato kaip neatsiejamą gyvenimo būdo dalį. Džiugu, kad šio prekės ženklo vyriškų, moteriškų ir vaikiškų drabužių galima įsigyti ir Lietuvoje, ABOUT YOU parduotuvėje internete. Čia rasi patogius lino ir viskozės šortus, lengvas ir žaismingas vasarines sukneles, patogius „Blazer“ švarkus, įvairius marškinėlius, madingus džinsinius šortus ir kelnes. Vyrai gali rinktis madingus apatinius su prekės ženklo logotipu, džinsus, marškinėlius, kelnes ir šortus. Šie stilingi drabužiai leis mėgautis gyvenimu, jaustis laisvai ir patogiai tiek darbe, tiek laisvalaikiu. Jeigu ieškai drabužių vaikams, ABOUT YOU parduotuvėje rasi Abercrombie & Fitch madingų šortų, maudymosi kostiumėlių, marškinėlių ir kitų drabužių, kurie labai patiks ir mergaitėms, ir berniukams.